Look-a-like Fab-portemonnee!

Even een korte post tussendoor die ik jullie niet wil onthouden! Bij Kruidvat spotte ik deze leuke kleine portemonnee die verdacht veel op het merk Fab lijkt, alleen dan een stukje voordeliger.
Ze zijn verkrijgbaar in drie kleuren; wit, roze en zwart en hebben verschillende dessins zoals ‘hope’ en ‘love’.

Kruidvat

Ook is er een kleine creditcard/pasjeshouder met drie vakjes en deze is ook in dezelfde drie kleuren verkrijgbaar.
Beide tasjes kosten bij Kruidvat €1,99; leuke prijs voor een handig portemonneetje!

Deze wikkelarmbandjes vond ik ook geweldig leuk; met dezelfde leuke teksten als ‘hope’ of ‘love’ en ook met studs en verschillende dessins.

Kruidvat3

Heb jij nog leuke tips/aanbiedingen die je met ons wilt delen? Laat het mij weten via de comments!

8 thoughts on “Look-a-like Fab-portemonnee!

  1. Ja ik zag ze al in de folder…. Ga morgen even kijken bij kv 🙂 en die armbandjes zien er ook superleuk uit! Thanks voor de tip…

  2. jaaa echt hè. Ik heb al járen een simpel portemoneetje met 1 vak, en die is pas stukgegaan. Al eeuwen op zoek naar een nieuwe (want hij was al wat versleten en ik vermoedde al dat hij t niet meer lang zou volhouden) en nooit wat kunnen vinden. Een paar dagen terug heb ik er 2 besteld via Ebay, en nu ineens kan ik die dingen wél gewoon in de winkel kopen!

    Misschien toch maar even kijken, want voor deze prijs kan ik er altijd 1 als reserve bewaren 😉

  3. Ik zag ze ook gisteren, leuk! Ik wil wel zo’n toffe roze om mijn OV in te stoppen want dat gratis plastic ding dat ik acht (!!) jaar geleden kreeg heeft z’n beste tijd wel gehad 😉 goede tip!

Dankjewel voor jouw reactie!

