Swatches: Sally Hansen – White Out, Hot Lava & First Kiss

Sally Hansen

Gisteren kon je zien welke 7 lakjes ik van Sally Hansen bij de Action heb gekocht; nu laat ik de swatches van de eerste drie lakjes zien. Morgen de swatches van de andere drie lakjes, en het 7e lakje is een transparante topcoat dus dat is niet heel spannend om te swatchen 😉

Als eerste vind ik het flesje geweldig; qua inhoud 14,7ml (!) wat enorm veel is, en de kwastjes vind ik ook erg prettig. Het design van het flesje vind ik netjes, niet verkeerd en ook ziet het er aardig luxe uit.

IMG_4867-
Het kwastje van alle lakjes is hetzelfde; ze zijn vrij plat en breed, wat ik erg prettig vind lakken. Je kan gemakkelijk vanaf je nagelriemen lakken, komt makkelijk bij de randjes van je nagels zonder uit te schieten omdat het kwastje niet zo bol is; een groot pluspunt!

Op naar de swatches:

  • White Out; een goede, witte lak die echt helder wit is. Doet haast aan type-ex denken 😉 en is met een laagje niet geheel dekkend, met een tweede laag dekt hij zoals op onderstaande foto’s. Als je er een nailart overheen maakt is twee laagjes genoeg, wil je echt hagelwitte nagels dan is een derde laagje wel aan te raden.

IMG_4868-y

  • First Kiss; sowieso vind ik de naam van dit lake zó cute; geweldig bedacht! En wat een lief kleurtje is dit, zalmroze en erg zoet, hier hou ik van. Hij dekt met twee laagjes prima, zoals op onderstaande foto’s te zien is. Heel lichtjes zie je mijn witte tip erdoor heen, maar niet storend. Wil je hem helemaal egaal dekkend is een derde laag nodig.

IMG_4871-y

Even kijken of deze lakjes ook nailart-proof zijn: jazeker! 😉

IMG_4879-y

  • Hot Lava: Dit vind ik echt een feestelijke lak, met ook een geweldig toepasselijke naam erbij, hulde aan Sally Hansen hiervoor! Dit is een mooie glitterende lak, die niet als topcoat werkt maar met twee laagjes een geheel mooie dekking heeft.

IMG_4886-y

Conclusie: Over het algemeen ben ik erg tevreden met deze lakjes, grotendeels omdat ze ook maar €0,99 cent waren 😉 maar ook door de fijne kwast en stuctuur die het lakken heel gemakkelijk maakt.
Geen grote klodder, geen dikke, bolle kwastjes waarmee je je nagelriemen ook meelakt; ideaal. Voor het allermooiste effect zou je met White Out en First Kiss weliswaar drie laagjes moeten gebruiken, ik vind het het helemaal waard!

25 thoughts on “Swatches: Sally Hansen – White Out, Hot Lava & First Kiss

Dankjewel voor jouw reactie!

