Vrolijke H&M zomerjurkjes

Afgelopen dagen was het heerlijk zomers weer; tijd om vrolijke zomerjurkjes in te slaan! Ik heb rondgesnuffeld bij de H&M en wat een geweldig, vrolijke zomerprints kwam ik tegen.
Ik ben er nog niet uit welke jurkjes ik zou kopen, alhoewel een maxidress hoog op mijn lijstje staat en ook heerlijk comfortabel is.

Leuk, zomers jurkje voor ook een heel leuk prijsje ­čśë
H&M1

Zelfde jurkje als hierboven; maar dan in een vrolijke, witte print.
H&M2

Dit is toch wel mijn favoriet; prachtig koraalblauwe maxidress.
H&M3

Een romantische zomerjurk met a-symmetrische bovenkant.
H&M4

Mooie, lange jurk met open V-hals; ook een heerlijke zomerse print, top!
H&M0

Deze zwart/witte jurk is wat rustiger qua kleuren; een leuke palmbomen print erop en  een elastieken taille zodat hij wel vorm heeft.
H&M9

Katoenen jurkjes vind ik heerlijk qua stof als het erg warm is; lekker luchtig en niet zo plakkerig. Een erg lief jurkje met zachte kleuren, alleen ben ik bang dat deze lichte kleur wel doorschijnt.
H&M7

At last; deze jurk vind ik echt t├ę leuk! De kleur en de mouwtjes zijn zo mooi, ook een hoge taille wat erg vrouwelijk maakt; musthave!
H&M8

Welke jurk is jouw favoriet? En heb je al leuke zomerjurkjes gekocht?

13 thoughts on “Vrolijke H&M zomerjurkjes

Dankjewel voor jouw reactie!

