Happy colorfull spring nailart!

China Glaze

Happy nails are the best nails!

Tijd voor een zomerse, kleurrijke nailart! Ik gebruikte de kleuren paars, roze en geel; wat voor mij staat voor veel vrolijkheid! Deze kleuren heb ik gesponsd op mijn nagels, waar ik een tutorial van gemaakt heb (welke morgen online komt) zodat je deze nailart ook heel gemakkelijk kunt namaken!

Gebruikte lakjes:
– China Glaze – Gothic Lolita
– Rimmel London – Just Buy Me
– Rimmel London – Funtime Fuchsia

IMG_4679-c

IMG_4672-c

IMG_4674-c

Geniet van het heerlijke weer vandaag; maak er een vrolijke dag van! 🙂

16 thoughts on “Happy colorfull spring nailart!

Dankjewel voor jouw reactie!

