Goed dekkende witte nagellak – Hema!

Hema nagellak

Goed dekkende witte nagellak? Dit is een van de meest gestelde vragen die ik krijg; en wit is ook een van de meest gebruikte lakken voor nailarts; maar welke goed dekkende witte nagellak is nou echt de beste?

Voor mij is het heel duidelijk; Hema!
Hema heeft veel verschillende kleuren nagellak, maar de witte nagellak is mijn favoriet.

Met een laag dekt hij al vrij goed; zie de foto hieronder; en met twee lagen is de lak helemaal egaal wit. Precies hoe ik hem wil!
Hema nagellak

Twee laagjes geeft een perfect egale dekking:
Hema nagellak

Hagelwitte nagels; een perfecte basis voor nailarts of voor glitter topcoats. Met een witte lak als basis wil je ook geen vier laagjes gebruiken, zeker niet als je er nog een nailart overheen maakt.

Hema nagellak

Ja; ik ben tevreden met mijn favoriete witte nagellak!
Ook is de witte nagellak van Sally Hansen (hype: Action nu €0,99) een goede tweede plek.

Heb jij nog goede tips omtrent witte nagellak?
De Long Lasting Color van Hema is te koop voor €2,50.

31 thoughts on “Goed dekkende witte nagellak – Hema!

  1. Oehh! Snel de Hema in duiken, misschien is ie wel goedkoper nu koningsdag over is en ze rood-wit-blauwe lakjes in overvloed hebben 😉

    Zag laatst trouwens bij de wibra ook witte (en blauwe en rode) lakjes liggen, ben benieuwd of die dekkend zijn! Ze kostten maar een euro..)

Dankjewel voor jouw reactie!

