Zomerse shorts bij H&M!

Vrolijke, zomerse bloemetjeskleding maken me altijd vrolijk! Vorige keer liet ik al mijn favorieten zomerjurkjes zien; nu heb ik het gemunt op de shorts. Shorts zijn makkelijk en natuurlijk heel hip om te dragen; ook praktisch tijdens een doe-vakantie, en zo worden onze melkflessen nog enigszins bruin 😉
Geniet met me mee!

 

Short2

Bovenstaande kleurenprints vind ik écht geweldig; vooral die roze met bloemetjes hoe leuk is dit in de zomer met ‘bruine’ benen? 😉 En een neutraal wit of lichtroze topje erboven. Voor de prijs hoef je het niet te laten!

 

Shorts1

Blauw blauw blauw! Die kobaltblauwe short vind ik écht heel gaaf; maar ook die met roosjes is natuurlijk helemaal zomers 🙂 Ik voel iets van een bloementrend opkomen?!

Shorts3

Black; altijd goed en zélfs in de zomer is zwart ideaal om te dragen en te combineren met andere kleuren. Ook zwart/wit is een mooie combinatie en daardoor lijk je nog bruiner dan je daadwerkelijk bent 😉
Het palmbomenshortje; I need it!

 

shorts4

Pastekleuren; don’t we just LOVE it? En dit is natuurlijk super leuk om te combineren met onze nagels 😉 Lichtblauw vind ik echt prachtig, en groen en roze en ja; uuh allemaal? Hoe kan ik voor €9,95 nou maar één shortje meenemen?

Welke short is jullie favoriet?

13 thoughts on “Zomerse shorts bij H&M!

Dankjewel voor jouw reactie!

