Shoplog Kruidvat 1+1 gratis

Dat er deze week (tot en met 11 mei) álle nagellak 1+1 gratis actie is op álle nagellak bij het Kruidvat is jullie vast niet ontgaan. Sterker nog; volgens mij hebben jullie ook aardig wat geshopt 😉
Ik zal jullie showen wat ik heb ingeslagen, het is een bescheiden mandje vol.

IMG_5231-

Meestal hou ik met een lijstje bij welke lakjes ik wil hebben. Als ik een swatch van een lak zie die mij echt aanspreekt dan noteer ik die erbij. Ik wacht vaak tot er een kortingsactie is bij dat merk, of de actie zoals nu met álle merken nagellak!

In eerste instantie had ik de 4 pasteltinten van de nieuwe Maybelline lakjes op mijn to-buy list; maar toen ik bij ‘mijn’ Kruidvat goed rondsnuffelde zag ik deze twee LE’s van Catrice, en toen ik ze samen in mijn mandje had dacht ik; wow, dit lijkt wel een dupe?
Tja en die van Catrice waren nu beide €1,00 en met de actie €0,50 per stuk, die van Maybelline +-€8,50 dus mijn keuze was snel gemaakt; bye bye Maybelline!

IMG_5233-

Catrice #02 Make Fast At Tiffany’s
Catrice #04 Another Pink Panter
(wat een geweldige namen weer!)

Van Essence wilde ik graag het rode sand-lakje #156 Me & My Lover meenemen; hier had ik zulke goede swatches van gezien; en dit leek mij erg leuk om in de zomer op mijn tenen te dragen; dus hoppa!
Als tweede lak nam ik ook een prachtige sand-lak mee: #182 Hello Rosy, welke ik al een tijdje geleden heb geswatched en toen zo enthousiast over was (en nog steeds ben), dus die heb ik dubbel gekocht voor een komende winactie 😉

IMG_5235-

Ook kocht ik van de Salon Pro Lycra lijn van Rimmel London twee lakjes die écht uit het schap sprongen (ja bijna!); een prachtige, glanzende donkerblauwe lak #145 Johnny Be Good en de mooie, dieppaarse #444 Seduce.

IMG_5249-

Heb jij nog wat mooie nagellak en/of make-up ingeslagen afgelopen week? Nog een géweldige must-have lak die ik echt moet hebben? Laat het mij weten bij de comments, ik ben benieuwd!

Swatches komen natuurlijk binnenkort online 🙂

19 thoughts on “Shoplog Kruidvat 1+1 gratis

Dankjewel voor jouw reactie!

