Sweet little flower nailart

Flower nailart

Another Pink Panther van de vorige Limited Edition van Catrice heb ik als basislaag gebruikt voor deze nailart. Omdat dit zo’n lief lakje is (geschikt voor een bruiloft; wat ik veel in de comments las!) kon ik niets anders dan hier een lieve, bloemen nailart van maken 😉

Dit keer heb ik de bloemen iets anders gedaan dan normaal; normaal maak ik de bloemen door middel van het zetten van dots in een cirkel, en een andere kleur in het midden. Dit heb ik ook exact gedaan; maar hierna (als de lak nog nat is) heb ik met een cocktailprikker halverwege de stip een lijntje getrokken naar de middenstip (witte stip).
Hierdoor krijgt de bloem meer diepte; meer echtheid; en het is heel gemakkelijk om te doen dames! 😉

Flower nailart

Flower nailart

Note: De afgelopen tijd heb ik het prive enorm druk; hierdoor heb ik zelf weinig kunnen reageren op andere blogs, op blogs van nieuwe volgers en op de spam-post; excuses. Ik lees altijd álle comments en wil ook vaak een kijkje nemen op alle blogs, maar binnenkort heb ik hier meer tijd voor.

Note 2: Dit is mijn 500e post! Winactie is on his way!

21 thoughts on “Sweet little flower nailart

Dankjewel voor jouw reactie!

