Pers: Nieuwe kleuren Miss Sporty Clubbing Colors

Persbericht: Nieuwe kleuren collectie Miss Sporty Clubbing Colors

Deze maand heeft Miss Sporty zes nieuwe nagellakjes geïntroduceerd; zomers, verleidelijk, glanzend en mysterieus!

Deze nieuwe collectie bevat onder andere een prachtige appeltjesgroene lak zoals je hieronder al kunt zien; hier ben ik zó benieuwd naar! Heerlijk frisse kleuren om onze nagels weer prachtig te laten shinen in de zomer 🙂 Kijk met mee naar onderstaande kleuren.

Misssporty Clubbing

#466 Oranje/peachy       #467 Zachtrood           #468 Appeltjesgroen

Wees aantrekkelijk tot aan je vingertoppen!

Misssporty Clubbing new

#469 Turqoise          #470 Babyblauw        #471 Zacht paars

De nieuwe nagellakjes drogen snel op en geven prachtige resultaten. Het speciale kwastje zorgt ervoor dat er bij elke beweging een perfect gelijkmatig laagje lak wordt aangebracht.
Helaas hebben de lakjes van Miss Sporty geen namen, maar zijn ze genummerd.

De prijs van deze lakjes is €1,99 per stuk en zullen vanaf deze maand koop zijn bij onder andere Etos.

Welke kleur spreekt jou het meeste aan?

20 thoughts on “Pers: Nieuwe kleuren Miss Sporty Clubbing Colors

  1. Ik vind het errug mooie kleuren, maar ik vraag mij af of ze wel goed gaan dekken. Dat vind ik bij Miss Sporty nagellak namelijk wel erg hit or miss. En dan met kleurtjes als die baby blauw… ik weet het niet.

  2. Pingback: Swatches: Miss Sporty Clubbing Colors | Jewel-Nails.nl

Dankjewel voor jouw reactie!

