Shoplog(je) China Glaze bij Enchantra

Gisteren had Enchantra een geweldige eendagsactie: alle China Glaze lakken waren €3,50! Als je mij op Twitter volgt had je dit gisteren ook kunnen zien. Ik heb een wish-list waar nog een aantal China Glaze lakken opstonden (en nog steeds op staan). Ik mocht er van mijzelf een paar bestellen en heb onderstaande lakjes uitgekozen:

Van de City Flourish collectie heb ik drie lakjes besteld die ik al lange tijd op mijn wish-list had staan:

China Glaze
De Grass is Lime Greener uit de City Flourish collectie is een felle appeltjesgroene kleur die semi-mat opdroogt.

China Glaze2
De Metro Pollen-Tin uit de City Flourish collectie is een felle gele kleur die semi-mat opdroogt.

China Glaze3
De Peonies & Park Ave is een zeer felle neon roze kleur.

China Glaze4
Ook bestelde ik uit de nieuwe Surprise collectie deze geweldige glitter topcoat Glimmer More!

China Glaze7China Glaze6
Uit de Up & Away collectie wilde ik dolgraag nog Lemon Fizz en Peachy Keen, die gingen nu voor €3,50 ook in mijn mandje.

China Glaze5
En als laatste For Audrey; prachtige lichtblauwe lak die een van de meest verkochte lakken van China Glaze is!

Heb jij nog gebruik gemaakt van deze dolle actie van Enchantra?

29 thoughts on “Shoplog(je) China Glaze bij Enchantra

Dankjewel voor jouw reactie!

