Essie – Status Symbol nailart

Essie nailart

Eerder al kon je de swatch van Essie’s Status Symbol zien op mijn blog; nu laat ik de nailart zien die ik hierop gemaakt heb.


Ik heb gekozen om maar twee andere kleuren te gebruiken voor deze nailart; zodat het accent blijft liggen op deze framboze rode kleur which I love. Ik gebruikte mijn Hema witte Long Lasting nagellak en een metallic striper van Max (Action).

Essie nailart

Eerst heb ik met mijn striper twee delen van bloemen gemaakt op mijn ringvinger en wijsvinger. Deze maak ik aan de zijkant zodat het een deel van mijn nagels bedekt, en met wit heb ik de bladeren omlijnd om wat diepte te creƫren. Daarna heb ik wat witte dots eromheen geplaatst.
Op mijn wijsvinger en pink heb ik wat lijntjes en dots getekend zodat het bij elkaar toch een geslaagde nailart is geworden šŸ™‚

Essie nailart
(Deze foto is wat lichter uitgevallen; kleur is zoals op de eerste twee foto’s).

Bedankt voor het kijken en laat gerust in de comments weten wat je van deze nailart vindt.

20 thoughts on “Essie – Status Symbol nailart

Dankjewel voor jouw reactie!

