Swatches: China Glaze bestelling

China Glaze

Bij Enchantra was er afgelopen week een dag waarbij álle China Glaze lakjes €3,50 waren: dat hoef je mij maar een keer te vertellen! Ik pakte mijn wish-list erbij (standaard Word-documentje waar ik lakjes noteer die ik dolgraag ooit wil kopen) en koos hier 7 lakjes uit.

Het is echt heerlijk swatchweer en ik heb voor jullie de eerste vier lakjes geswatched.

Wijsvinger: Peachy Keen
Middelvinger: For Audrey
Ringvinger: Grass Is Lime Greener
Pink: Peonies & Park Ave

China Glaze

Ik moet eerlijk bekennen dat de City Flourish collectie mij eigenlijk wel teleurstelt. Peonies & Park Ave leek mij zo’n géweldige kleur, knal roze; maar het lakken hiervan is erg lastig. De lak is erg jelly en hierdoor moet je lang wachten voordat je een tweede laagje kunt aanbrengen.

China Glaze

Ook Grass Is Lime Greener was eigenlijk hét lakje van deze collectie die mij het meest aansprak; zo’n gave kleur groen had ik nog nooit gezien; en de kleur is ook echt super! Maar het lakken hiervan is like hell. Ik heb hier 3-4 laagjes voor nodig gehad, en veel moeten wachten tot de jelly-substantie droog was voordat ik weer verder kon, nee dit is geen lak die ik nog vaker ga gebruiken.

China Glaze

Gelukkig had ik ook de welbekende For Audrey; deze lieverd heeft mijn dag weer helemaal goed gemaakt! Prachtige kleur, fijne substantie (geen jelly-achtige maar normale, fijne lak) en volledige dekking bij gewoon twee laagjes. Just how I like it 🙂
Peachy Keen insgelijks; fijne substantie zoals ik gewend ben van al mijn andere China Glaze lakjes, en wat een geweldige zomerse tint!

Dit keer een wat langere review; omdat ik hier zeker wat over op te merken had 😉 Vinden jullie uitgebreide reviews/swatches prettiger?
De andere lakjes komen deze week ook online, stay tuned!

31 thoughts on “Swatches: China Glaze bestelling

Dankjewel voor jouw reactie!

