Shoplog: Primark sieraden

Primark

Gisteren heb ik een heerlijk dagje met mijn zus geshopt in de Primark! En wat zijn we goed geslaagd natuurlijk 😉 Ik heb een aantal leuke zomerjurkjes gekocht, die je komende week kunt zien. Ook heb ik bij de sieraden gekeken en wat een beauty’s hebben ze weer te koop; veel bloemen, statements en glimmers, leuk voor de zomer.

Primark

Vandaag laat ik alleen de sieraden zien die ik gekocht heb. Als eerste deze prachtige, grote ketting met pasteltinten en diamantjes; een echte eyecatcher als je deze om je nek hangt! Op een simpel wit zomersjurkje is dit een mooie combinatie, I love it.

Primark

Ook ben ik al een tijdje op zoek naar leuke above knuckle rings; geen doodshoofdjes of stoere dingen, maar juist iets zomers met bloemetjes 🙂 En daar vond ik dit setje van 3 ringen voor €2,50. Ze zijn alleen in het goudkleurig te verkrijgen, in zilverkleurig heb je een setje van 4 andere ringen, maar die spraken mij niet zo aan.

Primark

Toen ik deze twee haarspeltjes voor €2,50 zag was ik opslag verliefd; oooh cute! Deze horen in mijn haar als ik op vakantie lekker op het strand wandel; ja ik zie het al helemaal voor me. Ik denk dat dit ook een leuke match is met mijn ketting.

Primark

Als laatste kocht ik nog dit leuke cremekleurige handtasje voor €5,-. Handig en compact om mee te nemen op stap.
IMG_5726-

Welke items vind jij het leukst? En wanneer ben jij voor het laatst bij Primark geweest?

28 thoughts on “Shoplog: Primark sieraden

  1. Pingback: Shoplog: Primark zomerjurkjes! | Jewel-Nails.nl

Dankjewel voor jouw reactie!

