China Glaze – Glimmer More

China Glaze - Glimmer More

Glimmer more!

Dit lakje hadden jullie nog tegoed van mij. Toen ik dit lakje binnenkreeg schok ik me rot; hij had geen kwastje! Niet in de dop, niet los in het flesje; gewoon foetsie. Ik kreeg meteen een nieuw lakje opgestuurd van Enchantra top service!

China Glaze - Glimmer More

Ik ben helemaal gek op deze glitter topcoat; ik word er zó vrolijk van en kijk de hele dag naar mijn nagels! Je moet wel 2 laagjes aanbrengen, of met een cocktailprikker even goed de glitter verdelen; dit heb ik ook gedaan. Werkt preciezer en dan zitten de glitters mooi verdeeld op je nagels.

China Glaze - Glimmer More

Wat vind jij van glitter topcoats? Welke is jouw favoriet?

25 thoughts on “China Glaze – Glimmer More

Dankjewel voor jouw reactie!

