Spam je blog!

Spam

We zijn alweer een maand verder (vandaag is het ook al 1 juni!) en ondertussen zie ik steeds weer veel nieuwe meiden op mijn blog: welkom! Hartstikke leuk en lief, en geweldig leuk om alle reacties te lezen op mijn posts 🙂

De afgelopen dagen ben ik erg druk bezig ‘achter de schermen’ van mijn blog, mijn blog (en alle artikelen + reacties) aan het verhuizen naar een nieuwe host, nieuwe layout maken, ook met PR-bureaus in gesprek en druk bezig met een leuke winactie: kortom binnenkort komt er veel leuks aan! Door deze drukte heb ik gewoon erg weinig tijd om veel andere blogs te bezoeken maar zodra ik weer meer tijd over heb ga ik eens heerlijk mijn Bloglovin’ en volgers bladeren 🙂

Vandaag wil ik jullie even in het zonnetje zetten!
Vertel op: wie ben je en wat voor blog heb je?

29 thoughts on “Spam je blog!

  1. Super tof!
    Ik heb geen blog, maar zou het wel te gek vinden als je me wilt volgen of een kijkje wilt nemen op mijn Instagram account -> @NailsByMarly

    xx

  2. Hoi mijn naam is Angelique van http://www.beautyfizz.nl, een blog waar ik mijn passie over beauty deel. Reviews, looks en andere leuke onderwerpen komen aan het licht bij mij. Het lijk mij leuk om jou bezoekers eens bij mij te mogen ontmoeten. Wie weet tot een keer bij mij. Liefs Angelique.

  3. Leuke post!
    Ik ben Katerina en mijn blog heet Pretty Reb’l. Ik had reeds een Spaanstalig blog, maar dit nederlandstalig blog is brand new. Neem gerust een kijkje op prettyrebl.blogspot.com

    Groetjes

Dankjewel voor jouw reactie!

