Nailart challenge juni #1 The Sky

Komende maand doe ik mee aan de Nailart Challenge Juni! Dit is een challenge die @Californails bedacht heeft en eigenlijk bedoeld is voor Instagram.

june

Elke 2-3-4 dagen is er een thema gekozen waarmee je een nailart moet maken en op die dag plaats je hem op Instagram (of op jouw blog). Hierboven zie je het schema voor de hele maand juni.
Voor 1 juni is het thema ‘The Sky’ en heb ik hier een nailart mee gemaakt!

Nailchallenge

Als basiskleur gebruikte ik mijn nieuwe lak van Salon Rimmel Pro #145 Johnny Be Good; een prachtige, donkerblauwe kleur met fijne metallic shimmers erin.
Meteen hierna heb ik een zilveren glitter topcoat van Essence Twins #02 Julia eroverheen gelakt; zogenaamd allemaal sterren natuurlijk. Met China Glaze – Lemon Fizz heb ik een maan gemaakt (die niet helemaal strak is geworden, priegel de priegel) en wat kleine stipjes en sterretjes.
Al met al doet het me wel meteen denken aan ‘The Sky’ en met name de sterrenhemel; ik vind hem geslaagd!

Wat vinden jullie van deze nailart challenge? Als je nog mee wilt doen; join us en tag #nailartjun op Instagram.

14 thoughts on “Nailart challenge juni #1 The Sky

Dankjewel voor jouw reactie!

