Leifheit Perfect Sushi roll bij Action!

Dat ik gek ben op sushi is denk ik al algemeen bekend; dat beautybloggers gek zijn op sushi is ook al een statement 😉

IMG_3767-

In dit artikel kon je zien hoe ik zelf sushi maak met behulp van de Leifheit Perfect Sushi Roll. Het is een handig apparaat waarmee je in een handomdraai een mooie sushirol maakt!
Je kan er van alles mee mixen; tonijn, zalm, advocado et cetera. Ook zit er een klein boekje met recepten bij om onder andere wraps of loempia’s te maken met dit apparaat; handig!

IMG_3764-

Afgelopen week was ik ‘in de beruchte’ Action omdat ik eerder had gezien dat je deze sushi roll van Leifheit (dus geen namaak!) voor €4,97 kon kopen, inclusief de drie jaar garantie die Leifheit op het apparaatje geeft.
Normaal is deze Perfect Roll te koop vanaf €14,95 – €19,95 bij webwinkels en Cook & Go, leuke aanbieding dus bij de Action!

Alle details op een rij:

• Afmetingen: L 23,5 x B 8,7 x H 10,8 cm
• Tijdbesparend door eenvoudigheid
• Ook geschikt voor andere gerechten
• Inclusief receptenboekje
• Vaatwasmachinebestendig

IMG_3762-

Maak jij wel eens zelf sushi met een bamboematje, of gebruik je deze rol? En heb je nog lekkere tips die je hiermee kunt maken? Laat het mij weten 🙂

7 thoughts on “Leifheit Perfect Sushi roll bij Action!

Dankjewel voor jouw reactie!