Leuke sieradenwebshop + kortingscode!

Onlangs ontdekte ik deze leuke sieradenwebshop van Monja waar je degelijke armbanden hebt die je zelf kunt samenstellen met behulp van chunks! Chunks? Ja dit zijn een soort ronde, platte knopen die je kunt drukken op je armband. Deze varianten heb ik vaker gezien op beurzen maar toen vond ik ze vaak vrij prijzig.

Monja1

Nu vond ik deze leren armbanden, in ook veel soorten kleuren bruin which I love, voor €7,50!

En heb ik speciaal voor mijn bezoekers een leuke kortingscode geregeld waarbij je 15% korting krijgt op je bestelling (bij besteding vanaf €10,-)!

Monja4

Deze drukker armbanden van echt leder en nickelvrii. Er zitten drie drukknopen op voor chunks, die kan je loskopen voor maar liefst 1 euro per stuk (deze prijs is de hele maand maart geldig). De armbanden zijn verkrijgbaar in twee maten.

Monja5

Met deze kortingscode jewelyz krijg je bij Monja’s sieradenshop 15% korting bij een besteding vanaf € 10,00 excl. eventuele verzendkosten.
De hele maand maart zijn alle chunks 1 euro!

Wat vind jij van deze leren armbanden met chunks?

10 thoughts on “Leuke sieradenwebshop + kortingscode!

Dankjewel voor jouw reactie!

