Musthaves van Primark

Morgen ga ik samen met mijn zusje een dagje naar Primark! Lekker shoppen en natuurlijk heb ik van te voren even gesnuffeld op de website om te kijken welke nieuwe goodies er allemaal zijn. Ik heb wat leuke dingen uitgezocht waar ik morgen even extra naar opzoek ga 😉 Hebben jullie nog tips, ideeën of musthaves van Primark?

Onderstaande koeltas vind ik écht geweldig; handig, praktisch en natuurlijk met pasteltinten! Ook dat kleine handtasje/koffertje staat er in de beschrijving is gewoonweg te lief, en een waterflesje; altijd handig.
Primark1

 

Toen kwam ik deze geweldige ;Take it Easy’ jurk tegen; must HAVE! Het witte jurkje is gewoon simpel en leuk, en een roze wijd shirtje is ideaal voor als het snikheet is; geen geplak en lekker luchtig.

Primark2

 

Natuurlijk struin ik ook even langs de sieraden, statements, ringen, oorbellen, schoenen, tassen en kleurrijke sokkenafdeling!

Tips? Let me know!

19 thoughts on “Musthaves van Primark

  1. Leuke drinkfles op het eerste plaatje! Ze hebben ook hele zomerse plastic bekers met vast rietje in blauw en roze. Ik heb trouwens voor overmorgen een Primark nagellak review gepland staan, net een dagje te laat helaas! Veel plezier!

Dankjewel voor jouw reactie!