Nailart; Purple rain

Vandaag weer een nieuwe nailart; Purple rain!

Ik begon met Rimmel 60 Seconds #520 At Ease, daarmee lakte ik alleen de tip van mijn nagels.
Dit weer goed laten drogen voordat we verder gaan met de volgende lak!

Hierna doe ik een laagje Maybelline Express Finish Diamonds #880 Venetian Gold. Ohh dit is een van mijn favoriete lakjes. Ik heb hem nu 3 jaar dus hij is niet meer te koop in de winkels, maar toch is hij het waard om te laten zien :-).
Hier deed ik een “veeg” mee maken op mijn nagels, net over het stukje bruin heen van de tip van mijn nagel.

Uiteindelijk ben ik met nailart stripers lijntjes gaan maken, dit zijn de stripers van Essence #05 Purple Magic en #11 Grape-metallic Rocks!
Hiermee heb ik mijn nagels versierd, en uiteindelijk een glittercoat eroverheen gedaan van Essence Special Effect Topper  #06 You’re a gold mine.

2 thoughts on “Nailart; Purple rain

Dankjewel voor jouw reactie!